Du kan lämna synpunkter/klagomål digitalt via hemsidan (knappen nedan, skickas till rektor) eller via mail. Du kan också lämna dina klagomål i avsedd låda i förskolans hall eller skicka dom med post.
För personlig återkoppling ange namn och kontaktuppgifter. Du har rätt att lämna klagomål anonymt.
Rutiner kring klagomålshantering